متن آهنگ دیوونه از مجید یحیایی
نوشته شده توسط : لیلا

متن آهنگ دیوونه از مجید یحیایی

پیشنهاد موزیک من به شما | آهنگ ماه تابانم از علی منتظری


رفتنت دیوونه دلگیرم کرد
زیر چرخ زندگی زیرم کرد
از نبود تو خیلی میترسیدم
قلب تو بدجوری تحقیرم کرد

هرچی من بی ادعا و کم رو
هرچی خوشبینم به فردامون
هرچی بد تا میکنی میبخشم
تو چه کردی با دل و دنیامون

دیوونه دل من بدجوری باز هواتو کرده
دیوونه تک تک خاطره هات یادم میمونه
دیوونه دم رفتن تو هوای چشامو بارونی کرده

نمیدونم چرا واسه دلم مرهم نبودی
هق هق شبونمو به عرش آسمون رسوندی
من که همه لحظه های زندگیمو
برای تو باختم واسه تو ساختم





:: بازدید از این مطلب : 133
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 مرداد 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: